Kızlar daha evvelde hamileliklerimde hep bulantı çektim hiç sekmedi . Ve genelde düşük zamanı bir anda şak diye kesiliyordu . Dün ilkler kalp atışı duyduk çok şükür ama akşamdan beri azaldı bulantı sabahta hiç yoktu . Şimdi işe geldim ama çok tedirginim ya :(acaba birşey mi oldu ki . Cevremdekiler birşey olmaz diyor ama geçmiş tecrübelerimde hep aynısını yaşadım 18.haftaya kadar süren gebeliğimde bile son ana kadar bulantı oldu.yani kolay kolay geçmiyor benim .doktora Daha dün gidip gördüğüm için de gidip gitmemek konusunda tereddütlüyüm .ne yapsam ne düşünsem lütfen tecrübeliler yardım etsin 🙏