Ben devlet takipliyim şehir hastanesi. Özelde olsa bu kadar ilgili olurlarmiydi bilmiyorum. Tek tek parmakları , organları, kaburga omurga herseyini tek tek inceledi. Kızımda güzel bir poz verdi yüzünü güzelce gördüm. Keşke araştırıp gitseydiniz adı üstünde detaylı ultrason gerçi yarim saat baktı demissiniz bebekte tam pozisyonu olmadığı için bakamamış olabilir