hemsireacemianne Sağlık sektöründe olmadığımı ne biliyorsunuz siz?
Ha evet belki türkiye de okumadım. Ama almanya’da okudum burda işimi yapmamam sağlık sektöründe olmadığım anlamına gelmez.
ŞEKER YÜKLEMESİ SAĞLIKSIZ.
ve yok hayır tüketmiyorum. Ayda yılda bir çikolata yerim, baklava asla yemedim ve yemem. Geçmiş birde laf anlatıyorum. Siz eğitim almışsınız da ne olmuş? Tek aldığınız eğitim bu herhalde burda sadece bununla övündüğünüze göre.