Bnmv-1 nst kagidi goruntusunu internetten bulup attim buna benziyodu diye. Alttaki kisma hic bakmadim ust kisma bakmistim nst kagidini verdiklerinde. Cumartesi sabah tekrar gidecegim bakalim. Hareketlerini takip et dedi. Azalma olursa gel direk dedi. Bakalim. Ben sordum hocam sanci cikmisti. O da yok dedi. Dedim 70leri felan gosterince sanci var sandim dedim. Hic sifirlanmamis sifira inmemis mi ne dedi bi sey dedi anlayamadim o sira tansiyon kilom felan olculuyodu