Hhilall 36+4 günlüğüz bugun doktorum bebeğin suyunun azalmaya basladıgınu belki gününğ doldurmayabileceğini ve nerdeyse hergun nst ye girmemi söyledi. Başına bu durum gelen var mı?
Kagan_pasa2 Hhilall devlet e mi ozele mi gidiyorsun. Devlet nasil bilmem ama ozelde nst parali olunca boyle şeyler yapiyorlar. Tamam azalmis ama ne seviyede bunu ogrenmen lazim. Ciddi seviyede ise sana hergun nst yi onerir
Kagan_pasa2 Hhilall benim de azdı suyum ben nst ye girmedim her hafta ultrasondan takip etti. 30. 34. Hafta arasiydi Sonra duzeldi. Zaten senin haftanda su azalmaya basliyor seninkini seviyesi onemli hareketlerini takip et allahin izni ile bisey olmaz