ElifAbr ben 35 haftalık hamileyim benimde senin haftalarında ağrım oluyordu sanki cocuk düşücekmiş gibi yürürken fln işyerinde duruyodum olduğum yerde sonra 32. Haftada kontorle gittiğimde cocuğun başı olması gerekenden aşağıda çok mu yoruldun dedi ve hemen beni doğum iznine çıkardı rahim ağzında da kısalma olmuş 3haftadır yatıyorum sabah akşam sadece 20dk dışarı çıkıp yürüme hakkım var o yüzden bnce erteleme ve doktora git göster gerekiyorsa alttanda muayene etsin canın