Anne53 Sabah kalktıgımda mıdem bulandı ve acı su geldı ilk hamileligimdede olmustu bebegi kaybettım sonra neden olabilir bilginiz var mı bide troid hastası olan varmı dahılıye doktorum 100 mg a cıkarttı bebege zarar verırmı bılmıyom
beyzacmvrc Anne53 gebelikten önce mi tiroidiniz vardı? Benim gebelikte çıktı 25 mg kullanıyorum gebeliğin başından beri
ElfYrgn Anne53 Bende şuanda 100 mg kullanıyorum. Bu ilacın bebeğe zararı yok diye biliyorum.aksine tsh düşüklüğü için ilacın dozunu hiç düşünmeden arttırıyorlar.
Meyra19 Anne53 aksine yarari var çünkü TSH yüksekliği bebekte zeka geriliği gibi bir çok şeye neden oluyor o sebepten doktorlar dikkatle kullanılmasıni öneriyor tahlilleriniz yapıldıkça değerine göre ilaç dozununuzda da değişiklik olabilir.
yanlisanlamaama Anne53 bende her sabah safra kusuyorum ama doktorum normal dedi bulantı ve kusmalarım da var çünkü. Trioid ilacı çok önemlidir mutlaka kullanın, kullanmazsanız sıkıntı yaşarsınız bende kullanıyorum bebeğe de zararı yok faydası var