sayre Kizlaaar Perşembe doğum yapacak olan var mı? Benim hiç sancım olmadığı için açıklık da 1 cm olduğu için yatış verdi. Bebeğim kilo da almiyor artık 😅 propess fitil verilecek önce olmazsa suni sancı damardan o da olmazsa sezaryen dendi 🥺🤲