Okanbanu ben de dis gebelik gecirip ardindan saglikli gebelik gecirenlerdenim. Rahim filmi surecimi cok kolaylastirdi. Hatta rahim filmi sonrasi hamile kalma orani cok yuksek. Fakat ayni endiseleri ben de yasadim. Dis gebelik gecirenlerin bir daha gecirme riski normal birine gore daha yuksek. O yuzden hamile kaldigini ogrendigin gibi druna git. Stresli bir surec, ama illa olacak diye bir sey yok. 🍀🍀