Namaz hocası diye bir program kullanıyorum. Orada sabah namazı için bildirim geldi ve saat 6.32 deydi ezan okunmasını bekledim okunmadı 10 dk bekledim. Sonra dedim hoca belki uyuya kalmıştır kalktım kıldım namazımı saat 7 de ezan okundu. Namazım gecerlimi oldu anlamadım bu konuda bilgisi olan varmı. Yaşadığım yer ankara etimesgut.