39+0 da doktorumun önerisiyle sezaryene alınmaya karar verdik çünkü benim minik mucizem makat gelişliyli ben de biraz normal doğumdan korkuyordum o yüzden kabul ettim gelelim hikayeme..Gece 1 buçukta doğumum başladı öncesinde sonda takıldı çok az yakıyor ama geçiyor damar yolu açıldı hemşireler üzerimi giydirdi yatağa yattım ve götürdüler spinal sezaryen oldum ben ufacık bi iğne batması hissettim sonra yavaşça ayaklarım uyuşmaya başladı sonra belden aşağı komple uyuşmuştu o anda ben de çok mide bulantısı tansiyon düşmesi oldu doktorum konuşturmaya çalışıyordu ama aşırı heycandan konuşmak istemiyorum korkuyodum nefesimi bile ayarlamakta güçlük çektim neyse müzikler açıldı motive olmam için çok hoş sohbet vardı ama ben çok heycanlıydım 10 dk içerisindede bebeğim dünyaya geldi mideniz çalkalanıyor gibi oluyor ama acı hissetmiyorsunuz çekiştiriyorlar karnıma bastırdılar onları anlıyorsunuz tabi ama şükürler olsun yaşadığım en güzel duyguydu çok ağladım görür görmez bi türlü kendime gelemedim doktorum istersen uyutayım dinlen biraz dedi ama ben istemedim bebeğimi öptüm kokladım resimler çekildik herşey çok güzel ve hızlı oldu rabbim isteyen herkese nasip etsin.. Sonrasında ağrım oldu ayağa kalkmakta zorlandım kolay değil ama bi kaç yürüyüşten sonra hafifliyor zaten ağrı kesici veriyorlar ama değer bu acıyı çekmeye.22.12.22 de oğluma kavuşmuş oldum şimdi uyuyor yanımda iyiki gelmiş bütün evlatlarımızı rabbim korusun sağlık versin bütün hamişlerede kolay doğumlar dilerim korkmayın bebeğinizi görünce herşeyi unutuyorsunuz..