mavininhertonuu Hiç pozitif bir hikayem yok o yüzden anlatmayacağım yarına suni sancı günü almıştım yani bugüne 28 Aralık, 27 Aralık sabah suyum geldi suni sancı verdiler 15 saatte doğurdum, rabbim bekleyenlere de nasip etsin kolaylıkla bir avazda inşallah ❣️
DevriminAnnesi mavininhertonuu Allah analı babalı büyütsün canım benim🥰 şükür kavuştun bebişine 🤲🏻 Boşver önemli olan kavuşmak 🌸🤲🏻
agylik mavininhertonuu ikiniz de sağlıklı olun da önemli olan o 🥰 çok şükür kavuştunuz Rabbim bundan sonra hep pozitif şeyler göstersin size 😍 analı babalı sağlıklı büyüsün bebiş Allah acısını göstermesin 🤗
ikona mavininhertonuu eğer bebeğini sağlıkla kucagına aldıysan hikayen gayet pozitif bence ☺️ ben de çok bekledim sezeryan oldum hic istemedigim halde. Ama bebeğimi görünce bunların hiç bir önemi yokmus diyorum. Önemli olan anne bebek sağlığı 🥰
Elifsenayldrm mavininhertonuu ne hatası canım bizede söyle biz yapmayalım bari bilinçsiziz bizler de ☺️🙏🏻
mavininhertonuu Elifsenayldrm Ikınamadım ebe üstüme çıktı varını yoğunu verdi kaç kere zıpladı atladı Allah razı olsun yoksa çok kötü şeyler olabilirdi 🥺 15 saat sancıdan sonra gücüm kalmamış bilemedim