Tucemsiiii Yaa hayırlı olsun sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza bana da dua eder misiin inşAllah ocak ayında bende sağlıkla pozitif görebileyim sağlıklw 🤲🏻🤲🏻❤️ Benim kasıklarımda batma var belimde hatif ağrı ama daha adetime çok var kimyasal geçirdiğim için acaba onla mı ilgili diye düşünüyorum bi yanım hevesleniyor bir yanım heveslenme diyor 🥹