Merhaba kızlar. İkinci hamileliğim ikinci oğlum 6 aylığız öncekinden çok çok hareketli şükür. Ama bugün çok asagilarda ve nasıl diyeyim tekmeleri hep asagida hissediyorum adeta canımı yakıyor sanki kesem patlayacak da daha şimdiden riske gireceğiz diye korkuyorum. Yok dimi böyle bir ihtimal öyle basit değil dimi. İnanın hopluyorum yerimden. İki gündür inanılmaz stresliyim dün cok ağladım yetmez gibi bugün de arkadaşımı kanserden kaybettim. Stresten olur mu dersiniz? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻