2 hafta kadar once yerde oturarak lahana ayiklarken camasirima 1 damla kadar siyah gibi koyu kahve leke gelmisti. Doktor muayenede bi sorun görmedi. Bugun 12+0 sarma sararken aynı pozisyonda otururken yine bu sefer 2 damla seklinde leke gelmis camasirima. Acaba otururken alt karnim sıkısıyor falan ondan mı oluyor. Başina gelen var mı. Arkasina biraz sancim oluyor belimde ozellikle ama ayaklarimi uzatinca geciyor