11 haftaya girdim ama hala devam ediyor ne gaviscon nede prilam hiçbir işe yaramadı, boğazım alev alev yanıyor sürekli safra kusuyorum , yemek yemekten tiksindim hastaneye gidip sürekli serum takviyesi veriyolar, nolur bu durumu yaşayan varsa neyle ne zaman hafifledi veya gecti bilgilendirirseniz çok sevinirim