Kızlar 37. Haftam bitmek üzere aşırı akıntım vardı normal diye düşünüyordum. Doktorum bu hafta çatı muayenesi yaptı. Akıntın fazla dedi ve gynomax verdi 3 lü tablet. Bebek pozisyon almış rahim yumuşamış fakat açıklık yoktu. Dün kullandım ve bugün hiç akıntım olmadı. Tekrar ikinciyi yaptım. Ama içim rahat değil neden bilmiyorum. Kullananınız var mı ?