Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var.
Bundan 5-6 sene önce fark ettim dış basur vardı tabi o zamanlar çok ilgilenmiyordum konuyla alakam olmadığı için patlattım. Neyse 3-4 gün sonra acısı geçti bir daha da tekrarlamadı çok şükür DERKEN
hamileliğimle beraber iç basur başladı…
başta sorun etmedim ama git gide büyüyor sanki bebek büyüdükçe o da büyüyor gibi :(
18 haftalık hamileyim
12-13 haftalarda fark ettim, doktorum fitil ve krem verdi ama anlık faydası var sadece
genel cerrah doğum yap, emzir ve süreci bitsin öyle gel dedi..
Yemene içmene dikkat et tuvalete çıkabilmen için dedi ama ben haftada 1 kere anca çıkabiliyorum :(
Çok acı çekiyorum çıkamadığım zamanlarda..
Zamanında yengemin kızı küçükken tuvalete çıkarmıyordu yengem o yüzden eldiven takıp elleriyle çıkarıyordu.. Ve o zamanlar gerçekten “BU NE?!” Demiştim.. İnsan gerçekten imtihan içinde.. 5-6 haftadır bende maalesef, iğrenmeyin ama mecbur eldiven takıp ellerimle çıkarmak zorunda kalıyorum :(
Çok acı veriyor öncesi de sonrası da..
Ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum elimi içine attığımda şişliği hissediyorum kocaman olmuş:(
Bebeğime bir şey olmaz değil mi?
IKINMAKTAN KORKTUĞUM İÇİN TEK ÇARE ELDİVENE GİTTİM :(
TAVSİYESİ OLANA AÇIĞIM. olmayan da gerçekten yargılamasın zamanında bende yargıladım başıma geldi:(
NE YAPMALIYIM SİZCE