Kızlar 2 haftayı geçgindir gribim aile hekimi hamileyim diye ilaç vermedi hep çorba, ballı süt, ballı sıcak su, kuru dut suyu içtim bol meyve ve salata yedim ama banamısın demiyor 2 gündür dahada ağırlaştı ciğerlerim ağrıyor öksürmekten kasıklarım ağrıyor boğazım acıyor çok. Bitki çayı harici önerebileceğiniz birşey varmı bitki çayını içmek istemiyorum riskli gebeliğim riske atmak istemiyorum.