Bi süredir devam eden kasıkta ağrı kramp bel ağrısı şikayetim var 27 haftalıgım bebek aşşağısaymış öyle dedi doktorum idrar yolu enfeksiyonu var dedi antibiyotik kullaniyorum ama ağrılarım geçmedi
Problem şu ki günlük hayata bi şekilde dvam etsemde eşimle ilişkiye girerken çok canım yanıyo bu normal mi çok baskı oluyo zaten karnım semsert başına gelen var mı ?