Fatma_07 kuzum dün de bı kadın çok hasta olduğunu söyledi aynı bitki çayını ona da söyledim ama eczacı birine sorcakti eczanede var mı diye naoti bilmiyorum ismini sana soyliyim sende yarın eczaneyi felan arayıp sorarsın var mı diye. Bende bı fenomenden görmüştüm internetten de baktım faydalarına kuru öksürüktur ne bilim boğaz ağrısı soğuk algınlığı gibi hastalıklara çok iyi geliyormuş. Hamilelikte de içilmesi de zararlı değilmiş ama çayın içindeki bitkilerden alerfik bı durumun varsa tabiki içme. Yani sıra internette de satiliyo eczanede yoksa mecbur intnertten Hepsiburada gördüm ben ordan alman gerekicem. Çayın adı. Ziyadede atom bitki çayı. Kırmızı bı çay belki duymussundur bilemiyorum kuzum bide evet dogls bı çay felan ama sen yine doktoruna da danış belli olmaz tam içeriğini de göster doktoruna da bı baksın en azından kuzum