Dilan246 benimde komsum ayni oldu gecen ay 11 senedir bebek istiyorlar 3 yada 4. Tup bebegi ilk defa pozitifti beta 67 idi once biraz cikti sonra dusmeye basladi bana sordu ben birsey diyemedim uzulur diye dr bilir bir sor gidince dedim 2 bebek transfer edildi ama kimyasal gecirdi sadece komsum olmasina ragmen beni bile cok yipratti durumu 😔😮💨 insallah nasip eder Allahim🙏 isteyene aratmadan hayirli saglikli evlatlar versin Rabbim🙏😮💨