Bende 8+6dayım bugün 😅 belim ağrıyor 2 3 gündür diyordum niye ağrıyor acaba😂 bu yüzdenmiş demek. Çok fazla mide bulantım yok ama folik ten sonra bazen çok bulantım oluyor. Magnezyum, folik ve progestron kullanıyorum. Aşırı iştahsızlık vardı biraz hafifledi sanki 🥺 12. Haftaya kadar sıkıntı yok demişti doktor zaten😂