Deletedmom_85 Ben 2021 de başvurdum ve hemen hsg çekildi dağ tüp tıkalıydı açıldı, sonra klomen kullandım hamile kaldım ilk ayda ama duştu adetle, sonra 2 ay sonra aşılama yapıldı yine hamile kaldım yine kşmyasal oldu ve genetik testler yapıldı pıhtılaşma çıktı, sonra yine aşılama yaptım Ocak da tutmadı… ondan sonra oylesine bıraktım çünkü yorulmuştum. Simdi Eylül de yine hsg çekildim temiz çıktk. Ama hamile kalamadım bu zamana kadar. Şimdide hormonlar yer değiştirdi😒 folikuller tembel buyumuyor… inşallah düzelir takvimlerle… Allah bizi en kısa zamanda evlatlarımıza kavuştursun🍀