Allahvargamyok insülin direnci ve pkos vardı. 3 yıl tedavi gördüm her türlü tahlil tetkik vs ve biraz kilom da vardı diyetisyene gittim zayıfladım. En son rahim filmi çekildim tüp bebeğe gitmek için herşey elimizde olsun diye yaptık ve görüşmeye gittik tüp bebek merkezine. Diğer ay adet gününde gel baslicaz dedi doktorum. Ve diğer ay adet günümden bir gün önce test yaptım pozitif çıktı yani mucize gibi geldi 🙏