Ebruliya Kızlar lütfen dua edin suni takıldı bı saat önce. Bir kaç gündür akıntım fazlalaştı ği için acile geldim suyum sizmaya başlamış. Suni verdi doktor yollayamam eve dedi. Acilmam çok yok. Nolur dua edin çok korkuyorum
AycanFb Ebruliya Allah yardımcın olsun tek nefeste kurtulursun inşAllah canım. 39+4de doğurmuştum bende oğlumu😍
YaseminBatrk Ebruliya ayy bende oğlumu 39+4 de suyum gelmişti hastaneye gidince suni verip öyle doğurmuştum sıfır açıklık ile. Nefes egzersizi yap korkma Allah yardim edecek. Tek avazda kurtulursun inşallah sağlıcakla doğsun minnoş bebis
Ebruliya Likayolcusu amiin Allah razı olsun. Rabbim bu doğum odasından herkesi çabucak cikartsin inşallah
Baltopu2 Ebruliya canım benimde ilk doğumda sancı vardı açılma yoktu suniyle doğum yaptım,hiç korkma egzersizlerini yap sürekli hareket et durmadan,rabbim sağlıkla kavuştursun
Ebruliya Hepinizden Allah razı olsun rabbim sizide bebişlerinize kavustursun sağlıkla. 5.19 da kızımı kucağıma aldım. Toparlanıp bende hikayemi yazıcam
YaseminBatrk Ebruliya gözünüz aydın. Çok sevindim. Suni ile başlayan doğum nasil sonuçlandı merak ediyoruz. ,❤️