Herkese merhabaaa inanın artık doğuracağıma inancim kalmamıştı 🤦🏻♀️
Eveet gelelim hikayemize ilk doğumum 40+6 da doğum yaptım bu arada nişanım iki hafta öncesinden geldi ama bende ne sancı var ne ağrı
Devlet takipliydim 2 günde bir kontrole geliyordum dünde gelmiştim suyunda azalma olduğu için yatırdılar beni bugün nöbetçi doktor kontrole geldiginde suyu baya azalmış eğer çatın müsaitse sancı verip doğumu başlatalım dedi çatı baktı %50 normal doğum şansı var dedi ben biraz minyon biriyim sezeryan alirsak daha iyi riske atmayalim dedi bende hiç normal diye diretmedim onlar daha iyisini bilir dedim iyi ki de öyle yapmışım bebeğim maşallah 3900 gram doğdu benim yapıma göre iri bir bebek normal doğum biraz zor olabilirdi. Kendi rahatsızlığımdan dolayı genel anestezi oldum bebeğimin ilk çıkış anına hatirlamiyorum bu biraz üzdü tabiki ama ameliyattan çıkar çıkmaz uyandim uyuşukluk olmadığı için uyanir uyanmaz ağrıları hissetmeye başladım dayanilmayacak bir ağrı değildi servise gelir gelmez agri kesici yaptılar serum taktılar 4 defa karnimdan bastirdilar o biraz acı vericiydi ama dayandim 🤷
Bu arada kesinlikle normal doğum isteyen biriydim kendime çok güveniyordum evde sancılarım gelicekti 5 dk ya bir düşünce hastaneye gelicektim falan keşke böyle olsaydı isterdim tabiki ama olmadı işte her işte vardır bir hayır diyorum.
Demem o ki şu olsun diye diretmemek lazim bazende akışa bırakmak lazım biraz uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin 🥰 bebeğim yani başımda mışıl mışıl uyuyor en önemlisi bu doğumun şekli degil anne de bebeğinde sağlıklı olması 😊
Sorularınız varsa seve seve yanıtlarım herkese çok güzel doğumlar dilerim ❤️