Rnds hamileliğimin başından beri yaşadığım durum. Gaviscon, soğuk süt falan hiç işe yaramadı. Rennie biraz iyi gibi gelşyor ama bir kutu şurup da zar zor 5 gün gidiyor. Doktorum bu sefer lansor ve 5 kutu rennie yazdı. 😅 ilaca bu gün lansor ilavesi ile daha iyi olacağıma inanmak istiyorum