queenmerve Haftamı bitiriyorum. Bazen karnımın alt kısımlarında gerilme kasılma gibi bazen de sağ kasık tarafımda şiddetli ağrı oluyor normal mi bu haftalar da bebek büyüdüğü için yaşanabileceğini söylüyorlar ama benim gibi var mı yaşayan çözümü nedir ne yapmak lazım tecrübelerinize ihtiyacım var
momlife_7 queenmerve valla bende 19 haftalık hamileyim bende de iki kere oldu merak ettim bende şimdi 🥹
FatmaAselinAnnesi_60 queenmerve benim de 18 haftam da vardı doktoruma söyledim sıkıntı yok demişti ultrason dan da baktı herşey yolundaydı yorulduğun da filan iş yaptığın da da oluyor dinlen demişti
queenmerve FatmaAselinAnnesi_60 banada aynı şeyi söylüyor doktorum kanama olmadığı sürece sıkıntı yok diyor gaz sancısı da oluyormuş ama endişeleniyorum iki gündür çok zorluyor beni dinlendiğim halde