husnatskn 19+1 gebeliğim de İdrarımı yaparken kasıklarımda ağrı sızı oluşuyor?Sebebi ne olabilir korkulacak bir durum olabilir mi acaba ?
MadameHappy34 husnatskn Büyük ihtimal enfeksiyon canım bol bol su iç ve kısa zaman da doktoruna görün.
Ellia Enfeksiyon kapmış olabilirsin canım doktora gidip idrar ve kan tahlili yaptırmam lazım gitmezsen ilerler Allah korusun istenmeyecek durumlara yol açabilir .idrar rengin hangi renk ?
husnatskn Ellia Rengi normal sarı renginde bir değişiklik yok dikkat ettiğim kadarıyla ama sızı oluyor ya