radiantmother35 senin kanaman erken başlamış çok dikkat et ama tamamen kapatmadıysa seninki yukarı çıkabilir daha erken çünkü ,hastanende çok yakın olsun benim aşırı kanamam oldu hastane 2 dklık mesafede o yüzden kurtardık 1 ünite kan kaybetmiştim ben adet olduğumda bile bir anda o kadar kan görmemiştim Allah kimseye yaşatmasın