Seda47_ Kızlar 31.haftadayim ve afedersiniz ama çok kötü kabızlık var bunu önlemek için önerileriniz nelerdir kullandığınız bir ilaç şurup veya bitki çayı varmidir??
Sureyya1 Seda47_ en iyisi duphalac surup icin bekledikce iyice diski kuruyir daha zor oluyir hem bu ilaci doktorlarda oneriyor
Sureyya1 Seda47_ gebelikte bitkisel seyler kullanmayin doktorunuza danismadan senemeki notmalde bile pek onerilmez cok icilmesi
ZeynepNilDuran Seda47_ bitki çayları tehlikeli olabilir. Bilmeden kullanmak kötü sonuçlar doğurabilir. Doktor bana bir şurup vermişti baya iyi gelmişti. Doktordan istetin hamileliğe uygun bir ilaç verecektir. Probiyotik içeren gıdalar tüketin ev yoğurdu vs gibi ..