Nrcnergn üslup olarak da çok samimiyet güler yüz bekleme ama kötü de değiller gerçekten onlar da insan bin bir çeşit problemle uğraşıyorlar ister istemez bazen düşüyor suratları ama bana gerçekten hep çok iyi insanlar denk geldi hepsi o kadar iyiydiler ki. Sadece bir tane orta yaşlı hemşireye emziremiyorum tutmuyor demiştim öfleye pöfleye gelmişti sonra tutturdu tutuyor işte bak şöyle yap böyle yap falan demişti biraz sert. Onun haricinde iyiler. Eşin girmesi yasak ziyaretçi yasaktı benim zamanımda şimdi nasıl bilmiyorum. Ama yasak olsa bile benim eşim kaçak göçek giriyordu bahaneler bahaneler falan 😁 özel hastaneler 7,8,9 civarı olacak diyorlar hiiiç değmez o parayla her eksiğimi alırım rahat rahat alışverişimi yaparım devlet hastanedinden başka bi yere de güvenmem zaten böyle konuda özelde para için isimleri için onların yapmacakları şey yok eminim