Kızlar bugün 16+3 olduk ve hala cinsiyeti öğrenemedik. Kızıma hamileyken 11.nci haftada öğrenmiştim. Şimdi ikinci gebeliğim fakat bir türlü göremedik. Geçen ay bacaklarını açmadığı için göremedi doktor. Bugün ki kontrolde de kordonu bacağının arasına almış cinsiyeti göremiyorum dedi baya uğraştı ama yok olmadı🙄 tabii en önemlisi sağlıklı olması ama insan merak ediyor 😍