Melinoee ben de hem yumurtlama hem de çatlama tarihlerini degerlendirdim inşallah dediginiz gibi olmuştur ve yarın güzel bi sonuç alabilirim .. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasn
Normal testte var ama erken gebelik te daha net olur diye düşündüm kendimce olumlu sonuç alamazsam da bi süre düşünmemeye calisicm ama beklemek sabretmek zor bi an once olsun bitsin istiyoruz ama her şey sabredince daha güzel 😊