_almirasmom Zeyzey1- 28 haftam yarın bıtıyo benımde kızım hep kasıkta :) bunun sebebi makat gelısı bazen yemek borumu desıyor tekmesıyle genel olarak kasıkta :)
yagmurefe Zeyzey1- 28 haftlk.olduk benimde zamanından beri öyle canım bazen altta çok rahayzi ediyor o bölge özellikle bazen karnımın ustunde değişiyor
Aysenur44 Zeyzey1- ayy bende öyleyim kasıklarımın oldugunu yerde birde kasılıyor daha yürüyemiyorum birazcık stres altındaydım ondan mi diye düşünüyorum ama haftalarımoz aynı burada bekleyeym bende
Hilaynur Zeyzey1- evet normal hatta 30 . Haftaya kadar alt göbegin oralarda hissetim bende ve vajinama baskı oluyordu 30 haftadan sonra karnımın üst tsraflarında gezmeye başladı
momlife_7 Bizde 19+e haftalığız 😇 Ya bende göbek deliğimin altında hissediyorum böyle pıt pıt oluyor sanki karnıma değiyormuş gibi geriliyor o tarafım hafif tümsekleşiyor ve geriliyor içimde geziyormuş hissi gibi bi his yaratıyor bebeğimidir acaba ?
Nhlhmz11 deryaumay20 bende 28 haftalığım , hep vajinada ayakları da midemin hemen altında , elimle ayaklarını hissedebiliyorum , bir hafta falan oldu döndü sanırım artık . Hep aynı yere vuruyor
_almirasmom deryaumay20 yok canım ben tekmelerı orda hıssedıyordum doktora gıttımde makat gelısı dedı :/