minikoglumuz anladım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏 benim çok bariz belli oluyor doktor da demişti 17. Haftalarda artık hissetmeye başlarsın diye gün geçtikçe daha da sertleşiyor hareketleri. ilk eşim elini koyarak zor anlardı şimdi göbeğime bakarken anlaşılıyor vurduğu yer. Hareketleri normal de toplanmasına takıldım biraz erken mi diye bende doktorla görüşeceğim bakalım burada okuduklarıma göre dikkat edilmesi gerekilen bir konu