Hiats ya aslında dünyanın en güzel şeyi ama insan ağırlaşıyor zor oluyor illa ki doktorum bana hatta 32 den sonra zorlanman artar dedi bakalım az kaldı sağlıkla kucaklayalım da onlar için direncez mecbur 30.haftaya hiç bişeyini bırakma bence :) bizim şuan kıyafetler yıkandı ütülencek valiz hazırlanacak herşey bitmiş oluyor