Nurklcc Arkadaşlar ovulasyon testi yaptım bu ay 15. Gün yumurtlama gördüm ona baz alırsam 4 Aralık adet tarihim gözüküyor ama uygulamada 8 Aralık sizce hangisini baz almam gerekiyor