4.5 aylık hamileyim benim doktorum ilk 3 ay adet kanaması gibi yoğun olmadığı sürece lekelenmelerin normal olduğunu söylemişti ve progestan kullanmama rağmen nerdeyse 2 ay lekelenme şeklinde kanamam olmuştu. Hala progestan kullanıyorum ancak kanamam yok çok şükür. Stres yapma ama en kısa zamanda doktorunun kendisiyle görüş umarım bir şey olmaz 💓