Sukranerolkaradag Çok geçmiş olsun kaç haftalıkti sizinki.? Benimde başıma geldi 3.5 aylıktı düşük yaptığımda 70-80 gün oldu oğlum var benimde öyle arada bir kardeş bebek diyor bizde diyemiyoruz yok diye geçen gün peritanoloji uzmanina sordum oda dedi ki hemen hamile bile kalabilirsiniz bı sorun olmaz diye ama çoğu doktor 3-6 ay diyor genelde canim yinede siz bilirsiniz 1 adet gordukten sonrada bı doktora görünebilirsin bide folik asit vitamin falan başla kullan hamilelikten önce canim