Zyynnp8
Genel olarak her bebek sarılık geçiriyor endişe etme. Gak guk dedikçe ver memeyi. Aç kalmasın, emdiğinden emin ol. Bezini takip et. Ben bebeğimi başta emziriyorum zannetmiştim meğer boş tutuyormuş memeyi farkettiğimde çok üzülmüştüm. Onuda bezini kirletmemesinden anladım. Tek çaresi anne sütü. İki saate 1 saate bırakma devamlı emzir. Hemen atlatır bu şekilde endişe etme 🌼 kirqz çekirdeği kadar midesi var çabuk sindiriyorlar.