Rabiafa Gebeliğin hiç bir döneminde kanama normal değildir. Doktora gitmenizde fayda var. Eğer ilişki kaynaklı olduysa, birlikteliği yasaklayabilr. Bulunduğunuz yerde kadın doğum için acil var mı bilmiyorum, varsa gidin. Yoksa sabah kesin gidin doktora.