Geçmiş olsun sağlıcakla büyütün yavrunuzu. Kaç gün oldu sezeryan olalı,yeniyse tam olarak narkoz etkisi geçmemiş olabilir bol bol neskafe sade ve su tüketin tabii doktorunuzada bir sorun.bende sezeryan oldum böyle olmadi ama stresli girdim haliyle biraz kendimi kastım biraz ağladım,doktorum nasıl girersen öyle çıkarsın stres yapma demişti. Gerçekten öyle dediği gibi oldu her yerim ağrıyordu çıktığımda.