Sindy Benimde kasığımda sancı olmuştu arada bir belime de vurmaya başlamıştı. Nst’de aralıklı olarak büyüklü küçüklü sancılarım çıktı. Önlem amaçlı ciğer geliştirici iğne verdi doktorum ve sancılar içinde fitil. Demem o ki bir kontrole git durumu doktoruna anlat canım. Benim doktorum normal olduğunu söyledi bakalım senin ki ne diyecek malum az zaman kaldı 🙂