İlki normaldi ikincide sezeryan istedim doktorumuz sezeryan için hep 39 haftayı bekletti hatta ya sancım gelirse dedim bana eğer sancın gelip hala sezeryan istersen gece bile olsa ben sezeryan yaptırırım dedi hem çocuğun geleceği zamana kendi versin dedi .
Neyse ben sezeryan olacam sanıyorum falan annemler geldi şehir dışından onları almaya gittik otobüs gecikmiş o sırada arkadaşlar şakasına gel NST bağlayalım demişti (sağlıkçıyız eşimle ) aa bi baktık sancım çıkıyor eşime attık mesajlar gülücük atmış mesaja aradım doğuruyorum farkında mısın dedim imkansız sancı böyle olsa öyle duramazsın başkasının NST dedi . Neyse yukarı çık dedik geldi falan cidden sancı 60 çıkıyor doktorumuza attık gelin dedi 100 km uzaktayız yok dedim annemler yolda ben gelemem eğer sancım artarsa ambulansı ararım diyip ekstra 40 km yol gittik annemleri aldım sancı arttı üstüne tekrar eve döndük yolda kötü doktor yine aradı dedim ben kendimi iyi hissediyorum sıkıntı olursa gece geliriz diye anlaştık 😰 yorgunluktan sabaha kadar uyudum sezeryan diye gittik 5 cm açılma var hala istekli misin dedi bak ilki normal 5 cm kadar ağrı hissetmemişsin bundan sonrası daha hızlı ve rahat bana güven dedi ve 9 ay boyunca sezeryan diyen ben tamam suni sancı alayım hemen doğsun dedim 🤣🤣🤣 sırf merakıma suni sancı alıp 3 saatte doğurdum ve iyi ki doktorum beni pozitif yönde normal doğuma teşvik etmiş çok güzel çok rahat dikişsiz eğlenceli ni doğum oldu neden bilmşyorum içimden geldi yazmak 😊