Esrabz Edabrbr canim cok normal şükür et 37. Haftanda baslamis☺benim bazi arkadaşlarimda 24.haftalarda vardı. Bol su iç tuzsuz yemeye çalış ama hamileliğin sonlarina doğru bi çok insanda olabiliyor
Esracim Edabrbr bende 37+0 oldum. Ayaklarım dev ayağı gibi oldu. Ayakkabı 40 numara almıştım olmuyor. Yarın nasıl gidicem doktora bilmiyorum 😢
NaimeYilmaz Edabrbr son haftalar normal tuzu tamamen kesıp bolca su ıcersenız azalır benım 30.haftalarda bıraz sıstı dedıklerımı yapınca 1 hafta ıcınde düzeldi
Hcrksk Bende aynıyım.ayaklarım aşırı şiş.doktorum ayak bileğinle dizinin arasında kalan Kısıma parmağınla bastığında hamura batar gibi parmağın batıyorsa hemen haber ver demişti.gode deniyormuş bu duruma.tansiyonda etkili tabi.ben şuan 39+1 im büyük ihtimalle en geç pazartesi doğumum başlatılacak eğer kendisi gelmezse