Mandalina yiyip beklesene bi ve birde telefonun fenerini karnına tut bekle tavşan gibi geliyor hemen. Bugünü atlat sonrada doktora git haftalarımız yakın bende kasık ağrısı çok çekiyorum ama çocuğum çok hareketli her zaman şükürler olsun beni endişeye düşürmüyor