Herkese merhaba 2 gündür hastaneden çıkamıyorum maalesef.. 36+2 günlük hamileyim dün devlet hastanesine gittim doktorum izinliymiş başka kadın doğum uzmanına muayene oldum 2408 kg denildi bebeğin kilosu az ve kilo alımının yavaş olduğunu söyledi. Bende göbek kordonunda damarın biri yok 3 damar olması gerekirken 2 damar var ve bu da son haftalarda gelişim geriliği olabilir dediler ve evet galiba oluyor araştırmaya sevk etti gidemedim özele gittim orda kilosu 2.327 Kg çıktı anlayamadım neler oluyor kalp atışına falan baktı ve kan akışına baktı yavaşlama ve ani bebek ölümü olabilir dedi 😔 haftada 1-2 kez geleceksin dedi. Bende çok tedavi gördüm umudumu kaybettiğim an geldi miniğim mucize oldu bize kaybetmek istemiyorum 😔maddi durumum da iyi değil sürekli özele gitme durumum da yok.. doktorumdan doğum yaptırmasını isteyeceğim ne diye rica edebilirim doğsa problem olurmu veya başına gelen oldu mu varsa lütfen bilgi verebilir mi?