Kimyasal gebelik geçirdim 1 sene öncesine kadar önce dış gebelik dediler sonra betam 600 e kadar çıktı var dediler sağlıklı dediler kanama normal dediler. sonra yok dediler kanamayla hep gittim geldim araştırma yollarında sonunda günden güne 1 hafta içinde 0 oldu beta sonlandı bitti dediler kimyasal mış meğersem kanamayla bitmiş. Öyle ilginç ve zor deneyim yaşadım bende.